Dogum yapalim 14 gun oldu dogumum cok zorluydu 3 kat icerden dikisim var kac dikis var bilmiyorum ilk gebeligimdi 10 gunde 3 tane dikis düştü ic kisimdan normalmi acaba korse takmistim zonklamaya basladi hemen cikardim ama biraz etkiledide kacinci gunde dikisler dusup yaralar iyilesir? Bide vajinamda cok agri var normalmi? Doktora gitmelimiyim