Alnalprdha Bu durum kişiden kişiye değişir. Ben yapım itibariyle heyecanlı biriyim, ehliyet almadan önce arabımız manueldi denedim olmadı, ehliyeti otomatik aldım. Eşim arabayı sattı otomatik aldı benim için. Gayet güzel kullanıyorum, İstanbul trafiğinde manuel sıkıntı olurdu benim için. Arabayı otomatiğe çevirirsiniz. Satıp alırsınız bi tane. Yapınız heyecanlı değil ise manuel deneyin. Şöyle bir şeyde var, sınavdan bir kaç kere kaldığınız da dosya yakıyorsunuz. Otomatik ehliyeti ilk girdiğinizde alırsınız.