Canım eğer otomatik ise arabanız onu al ama manuel öğrenirsen senin açından iyi olur. Manuel ehliyette her ikisini de kullanabiliyorsun. Şöyle bir sıkıntı var otomatik alırsan ehliyetini tek o araçları kullanabiliyorsun.
Araba kullanımına gelecek olursak, sürücü kurslarındaki öğretmenler gayet iyi anlatıyorlar. Rahat şekilde öğreneceğini düşünüyorum. Önemli olan ilerde pratik yapabilmen unutmamak için. Biraz uzun oldu ama daha sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olurum canım.