zeytindalii ne yalan söyleyeyim bende ayniydim küçüktü 4 aylıkken den pusetine yatırır çizgi film açardım yemek ev temizliği çay yanına biseyler hazırlık pasta kek derken çocuğuma hiç vakit ayırmadim halbuki ne gerek var pasta borege isterse evim pis kalsın ne kadar saçma düşünmüşum okadar çok pişmanım ki hiç bişey olmaz gözüyle bakıyorsunuz o an ama büyüdükçe bizi duymayan ismine tepki vermeyen bı çocuk haline dönüştü okadar üzülüp agliyorym ki yeri geliyor kendi elimle yaptık çocuğu bu şekilde çok pişmanım 1haftadir çizgi film yok hayatımızda elimden geldigince çok ilgilenmeye çalışıyorum insalalh düzelir 🤲🏻