AngelMotherr DiDoCe kız sus maşallah Ay 4 te uyaniyordu yemin ederim ne günlerdi ya 2 de 5 te 2 kez uyandı sonra güzel bir uyku çekmişiz mis mis mis mis ohhhhhhhh
AngelMotherr Snowglobe kız bide havalar geç aydınlanıyor nem yok mis gibi hava oksijen daha ne olsun kudurmasinlar yatsınlar
Berilsmom13 Snowglobe benimde müstakil canım belki yerlede ilgilidir Bursa’nın bazı yerleri daha soğuk oluyor
Elevka_96 ervakusunannesi diyarbakırda hala tshırt giyiyoruz pencerelerde sabah akşam açık terliyor kızım zıbın ve tayt ile yatmasına rağmen bu gidişle kasım ortası ancak acarım gecen senede kasım ortasında açmıştım.
Seymanur9 Dmt-01 erzurumda 7 sene kaldım çook iyi bilirim orayı canım Erzurum ❤️ şimdi şöyle ki Erzurum zaten sene boyunca soğuğundan kahrettiği için insanları şuan hala daha insafşı davranıyor bence 😅
Dmt-01 Seymanur9 kışın evet çok soğuktu ama şuanda hava çok güzel akşamları soğuyo tabiki ama henüz kombi yakacak hava yok burda bide burdakiler hep bu yıl çok sıcak olduğunu söylüyolar ben 9-10 aydır burda yaşıyorum
Seymanur9 Dmt-01 bayılıyorum Erzurum a en güzel yıllarım orda geçmiştir sanırım 🥰 nerde oturuyorsunuz
Berilsmom13 Snowglobe üstün teras olduğu için soğuk olur bizde evi yaptık üste bi kat daha yaptık ısınmaz diye arkamız tarla zaten üstüm olmasa bende ısınamazdım
The_Ana ervakusunannesi biz 3 gündür yatağın içinde oynuyoruz yatıyoruz kalkıyoruz yakılacak gibi aslında ama money money money🥺😃
sarmaliklahana ervakusunannesi İstanbuldayız 1 yasında kızım var camları kapattık duramadım sıcaktan. Mutfak yatak odası açık oturma odası üstten acık 😄 ne kombisi kız. Cocugu cok sıcaga alıştırma 44 günlük ama. Bence erken açmışsın 🙄 gripsenşz gecmiş olsun bol bol sıcak dusa girin.
Nur2021 ervakusunannesi daha yakmadik ama bizim buralarda sogudu artik,afyondayiz. Bebegime uyku tulumu giydiriyom yatarken…
Deletedmon_65 ervakusunannesi böyle duyunca bir tuhaf oluyorum biz daha Adana da 37 dereceyi görüyoruz 🤯🥲