ervakusunannesi İstanbul’da bugün hava çok soğuk. Sabah kalkınca yaktık kombiyi hayırlı uğurlu olsun 😂 Bebeğim 44 günlük bi de evcek grip olduk yakmamak imkansızdı. Hangi şehirlerdesiniz durum ne hanımlar 😂
Deletedmom_68 ervakusunannesi Soğuktan değil de dün aşı ters etki yaptı oğlumun ateşi 34.8 e düştü bizde yaktık gece onu ısıtana kadar🥴
Dmt-01 ervakusunannesi cidden mi ya valla erzurumda yaşıyorum sabah hava soğuk gibi görünüyo diye deri ceket giyip çıktım evden işe gelene kadar piştim resmen keşke giymeseydim dedim bırakın kombi yakmayı pencereyi açıyoruz hala işyerinde yani
Asyaayaz1 Bende ist Kızım 14 aylık ama sabah 6 7 gibi soğuktu ben bile üşüdüm evde 40 dk falan ısıttım evi hayırlı uğurlu olsun🤦🏼♀️😂
Deletedmom_68 Deletedmom_68 İzmir Bergama ama sabaha karşı ev de serinliyor bi 15-20 güne yakarız herhalde
Seymanur9 Dmt-01 erzurumda 7 sene kaldım çook iyi bilirim orayı canım Erzurum ❤️ şimdi şöyle ki Erzurum zaten sene boyunca soğuğundan kahrettiği için insanları şuan hala daha insafşı davranıyor bence 😅
Brutal-Betty Samsun DHA yakmadim ama buz gibi bir güne uyandık kalın giyindik hayırlı olsun kış faturaları 🤦
ervakusunannesi Berilsmom13 bizim ev buzhane gibi oluyo, alt katım boş olduğu için yazın serin kışın soğuk malesef
Snowglobe Berilsmom13 bizim müstakil o yüzden dışarısı sıcak bile olsa soğuk olıyo bu zamanlar maalesef
Berilsmom13 ervakusunannesi benimde alt boş yani evde değil depo gibi üstümde boş evin arkası önü boş ama üşümedim bilemedim 😂 dışarısı soğuk ama belli
Deletedmom_62 ervakusunannesi balıkesirde de hava bir tık soğuk ben lohusa olduğum icin sanırım terliyorum ama eşim kazak giymis soğuk diye😀 evim sobalı soba kurmak için henüz erken bebeği iyice sarıyorum napayım 😶
ikiPrensesAnnesi20 ervakusunannesi bizde istanbuldayiz ama biz yakmadik daha iki tane kızım var biri 23aylij diğeri 7bucuk aylik
DiDoCe ervakusunannesi Burada dün gece soğuktu benim oğlum sıcağı o kadar sevmiyor ki dün kesintisiz 6 saat uyumuş bu aylar sonra olan mucizevi birsey sabah 5 te uyandı odaya girdim pencere aralikliydi oda buzz gibi korktum bian hasta olcak diye ama mis gibi uyumuş emdi bidaha uyudu bi huzurlu bi huzurlu sasirdim kaldım 😂
AngelMotherr DiDoCe kız sus maşallah Ay 4 te uyaniyordu yemin ederim ne günlerdi ya 2 de 5 te 2 kez uyandı sonra güzel bir uyku çekmişiz mis mis mis mis ohhhhhhhh
AngelMotherr Snowglobe kız bide havalar geç aydınlanıyor nem yok mis gibi hava oksijen daha ne olsun kudurmasinlar yatsınlar
Berilsmom13 Snowglobe benimde müstakil canım belki yerlede ilgilidir Bursa’nın bazı yerleri daha soğuk oluyor
AngelMotherr ervakusunannesi sabah soğuktu gece zor ısındım İstanbul. Uykumda vardı ondan da cok üşüdüm Valla Ekim 15 kadar yakmam kalın giyiniyoruz