huzunkovankusu işte ayak kırığı kistten oldu, muhtemelen bu şekilde yazılmıştır, çünkü kırığı bu hastalığın yaptığını doktor ameliyattan çıkınca farkettigini söyledi nasıl girdi sisteme ozaman ki ortepedici bilmiyorum ama hastane aynı hastane gerekirse ulaşırım hepsine hallettirmemiz lazım, çünkü 6 ayda bir kontrole çağırıyor anladığım kadarıyla her seferinde bu emari ultrasonu isteyecek, sürekli takip etmem lazım dedi ben devlette zaten randevu bulana kadar geçiyor bir 6 ay, her türlü bu meseleyi çözmem lazım benim, ilginiz için teşekkür ediyorum, çok sagolun 🦋🌺