Hanımlar sağlık sigortamiz var ama tamamlayıcı grubunda değil sanırım. Neyse özel de bir çok işimizi görüyorduk anlaşmalı polikliniklerde.
Oğlumda Nf1 diye tedavisi olmayan bir hastalık var, çocuk nörolojiye götürdük, emar ve ultrason istedi. Daha önce aynı hastanede beş kuruş vermeden bacağı için emar cektirmistik oğluma, yine sorun olmaz sandık, görüştüğüm muhasebe birimi de bana sadece ilaçlı emar olduğu için ilaç ücreti çıkar dedi bizde gittik az önce çektirmeye. Sigorta şirketi ne emari ne ultrasonu karsilamamis.
Çocuğum da Nf1 diye ciddi bir hastalık var. Nöroloji uzmanı teşhisi koydu fakat açıklama kısmına süt kahvesi lekesi diye yazmış hastalığı tanımlarken. Görevlinin tahminine göre süt kahvesi lekesi ibaresini sigorta şirketi gorunce alerjik bisey sanmıştir emari zaruri görüp kabul etmemiştir demeye getirdi
Böyle bisey olabilir mi, napayim gidip doktora git oraya asıl teşhisi mi yaz diyeyim çözüm olurmuu, devlette emarla uğraşmak çok mesele çok.