12 saat suni sancı aldım inat ettim normal doğum yapıcam diye ve sonunda 1 cmden daha az açılma olduğu için sezeryana alındım. Meğerse kordon bebeğimin hem koluna hem boynuna 4-5 kez dolanmış o yüzden açılma olmamış bebeğim aşağıya inemememiş.. Sezeryandan sonra Uyuşukluk geçer geçmez üzerimi giydireceklerinde ayağımı havaya kaldırdığımda hemşire napıyosun ağrın yokmu dediğinde onu düşüncek vaktim yok ayağa kalkıcam dedim ve annem eşim uyurken o gece yoruldular diye kaldırmadan tek başıma yavruma baktım yürüyüşümü yaptım. Sezeryanda tek çektiğim sıkıntı gaz problemi oldu onun haricinde çok iyiydim. 10 doğumda yapsam 10nunuda sezeryan yaparım 🤣