Berilsmom13 benim planlı sezeryan oldu. sedyeye alınmadan önce kalp atışına bakılıyor ya son kez orda bile her şey normaldi. Hiç bir sıkıntı yoktu. Çocuk bir doğdu ne kalbi atıyor ne nefes alıyor. Allah’a o kadar şükrettim ki normal olmamış iyiki diye. Bana diyorlarki “kestirdin aldırdın çocuğu” umrumda bile olmuyor yaşamayan bilmez. Normal diye diretseydim bebeğim ne halde olurdu.. Allah’a şükür şu an sağlıklı ♥️