Senay16 Yaren_5 alerji doktoruna götüreceğim bakalım bize ne diyecek.ne biçim birşey bu ya gaz yapıyor kusma yapıyor günde 4-5 kere gürültülü sarı kaka yapıyor hırıltı yapıyor yazık bu çocuklara valla ya . Allah bütün çocuklara şifa versin inşallah
Senay16 Nsnsnan teşekkür ederim canım bende yazdıracağım deneme yapacagım nelere alerjisi olduğunu küçük olduğu İçin testlerde çıkmıyormuş çünkü
Senay16 Buketyaren 2 yaşından önce yapılan testlerde çıkmıyormuş alerji maması yazdırıp deneye deneye bulucaz artık