Merhaba kızlar .bebeğim 4 ay 2 günlük . Sütümü sağarak veriyorum emmiyor . Sütüm yetmiyor mama da veriyorum. Aptamil sıvı mama kullanıyorum anne sütü gibi olanlardan.Bebeğim bir aydır gürültülü kaka yapıyor sulu oluyor çoğu . Bazıları da pütürlü gibi oluyor . Bazen de mukuslu gibi . Burda alerjik annelerin açtığı postları okudum iyice şüphelendim alerjisi olabilir benim bebeğim de . Burunda hırıltı ,Gürültülü kaka yapıyor , Yüzünde ufak ufak kırmızı leke gibi şeyler çıkıyor ama kayboluyor sonradan , gazı olmaya başladı ,iştahsız olması da alerjiden kaynaklı olabilir diye şüpheleniyorum olanları duyunca.Doktorumada söyledim bunları 4.ay kontrolünde ama doktor test için çok erken 6 . Ay da yaparız dedi ama alerjiye egilimli bir bebek dedi oda. Kanda kaka görmeden de birşey yapmıyorlar galiba . Ben ne yemesem de denesem geçiyor mu diye ,?Okadar çok kaka yapıyor ki hep arkasına geçiyor sırf o yüzden kilo da alamıyor bence zaten az içiyor üzülüyorum böyle olunca .6. aya kadar böylemi olacak çocuğum. Alerji testinde çıkanları yemeyince geçiyor mu ?fotografta yükleyecektim ama yapamadım . Bu Arada doktor probiyotik damla da verdi biogai onu kullanınca gazı azaldı sanki biraz .