Sirinferhat12 Arzu7439 aynen dün götürdüm aşı için kilosuna da bakıldı 4.300 almış hemsiremiz kilosu iyi dedi
Sirinferhat12 Dilruba_1 dün 2 aylik olduk aşıya götürdüm 4.300 olmuş iyiymiş kilosu çok şükür çevremdekiler bebeği zayıf görüyor aceba iyi beslenmiyor mu? Diye söylemler yapıyorlar sinir oluyorum
Sirinferhat12 Bebesiannesi aynen şuan kilo olarak böyle ilerlemesi iyi içim rahat sütüm de yetiyor ama ne kadar anlatsam nafile sanki🥲