Hanımlar birsey soracağım watsapp grubunda kuzenlerle bebeğimin resmini attım teyzeleri görsün diye bir tane kuzenim yazdı bebek zayıf sütun yetmiyor mama ver falan kilosu az falan kızım 2 aylik olacak şuan 4 kilo olmuş ideal mi?sizce yoksa düşük mü? Yettiğini düşünüyorum