burcukky Gloria yanılmıyorsam 4. Aydı. Çok memnunuz hiç bir sıkıntı yaratmadı kizimda. Tek problemi lekesi kesinlikle geçmiyor.icerken kızım püskürttü bi kaç kez
Gloria burcukky bende kullanmaya başlicam bugün doğumdan itibaren kullanılıyomuş sordum az önce teşekkürler