BGY Gloria bende bestiron kullanıyorum oğluma. cok iyi bnce kabız yapmadı tadı kotu sanırım 8 kilo 8 damla veriyorum yüzünü eşkitiyo içerken 😊 oda sorun değil zaten
Gloria BGY size dr mu verdi kaç ayllıkken başladınız damlaya? Ben sağlık ocagının verdiğini kullanmak istemediğim için aldım bu damlayı içeriği temiz oldugından
BGY Gloria yok canim bende sağlık ocagininkini kullanmadim 6.aya kadar kan ilacı vermedim 6. ayda kan değerlerine baktirdim kanı cok düşük cikti. uzun zamandır araştırmıştım kan ilaçlarını ve en temiz içerikli bestiron du 1 buçuk aydirda kullanıyoruz
BGY Gloria biçok ilaçta oyle yaziyo dozu önemli yani ben kullanıyorum burdada bi cok kişi kullanıyo sen tereddüt ediyorsan doktora sor bi icin rahat etsin.
Gloria BGY dr um sağlık ocagınınkini kullan dediği için ona sormuyorm ben en iyisi eczacıya bi danışayım teşekkür ederim😊
burcukky Gloria yanılmıyorsam 4. Aydı. Çok memnunuz hiç bir sıkıntı yaratmadı kizimda. Tek problemi lekesi kesinlikle geçmiyor.icerken kızım püskürttü bi kaç kez