Herkese merhaba, dün kızımı uzman bir çocuk ergen psikiyatrisin özel muayenehanesine götürdük kontrol için. Daha içeri girer girmez kızımın verdiği tepkilerden (doktoru yabancılayarak annesine sarılması), otizmli çocukları çevreyi umursamazlar, tepki vermezler, sarılmak istemezler deyip doğrudan otizmi eliyorum dedi. Göz kontağı sorunu ve isme tepkisizliği anlattık. Uzun uzun dinledi, Çok hafif parmak ucunda yürüme var dedik. Kızımın ofisteki hareketlerini takip etti. Bu esnada kızım yavaş yavaş açılmaya utangaç şekilde doktora da bakmaya başladı. Sonuna doğru iyice hareketlendi ve konuuşmaya da başladı. Çok hareketli olduğunu, evde yerinde pek durmadığını söyledik. Sonunda hiperaktivite olabileceğini ancak bu yaşta tanı için çok erken olduğunu söyledi. Hiperaktif olmasının göz teması kısıtlılığına yol açabileceğinden bahsetti. Sizden denver testi isteyecektim ama biz yapabildiklerini söyleyince buna gerek görmedim dedi. 3 ay sonra tekrar kontrol veriyorum ama büyük ihtimal gelmezsiniz deyip bizi yolcu etti. Şu an epey rahatladık, bu demek deği ki biz eğitime ara vereceğiz.. Yarım gün kreşle birlikte tam gaz eğitime devam.