Dndn Kızlar ilk çocuğumda sırf sallamayacağım diye sallanmaz beşik aldım, sonunda duvara kancalar çakarak çingene salıncağına kadar dayandık. İkinci bebeğim 4 aylık aynı hatalara düşmeyeceğim dedim, ne denediysem mümkün değil bunda da kendi kendine uyutmayı başaramadım. Desteksiz uyku ne haddime, kundak + telefondan saçkurutma ve pişpiş sesi ikisi bir arada + ayakta sallama + yan çevirip popoya pıt pıt vurma + ağzına emzik olmadan asla uyutamıyorum. Sonumuzun yine çingene salıncağı olduğunu hissediyorum 🤦🏼♀️
Bence bebeğin yapısı ve huzuruyla da alakalı bu durum. Ben ne yaptıysam ne kadar kitap okuyup taktik denediysem başaramadım, sadece sabrediyorum, en fazla 2 yıl sürüyor ;)