Şu anda doktor doktor geziyoruz hareketli olduğu için bi türlü ölçüm yapamıyorlar narkoz verip bazı testlerin yapılması gerektiğini söylüyorlar. Katarakt yok görmeme yok çünkü güneşe çıktımı gözlerini kamaştırıyo göz bebekleri büyüyo. Acaba tam 3 ayının dolmasını beklesemmi. Başka bi sayfada bi arkadaş aynı şekildeymiş 3 aydan sonra başladı görmeye diyo