Zeynommm doktor kontrolde bakmadı mı? Bizimki gözünede baktı 3. Ayda göz muanesi olun dedi şuan 3 geçtik ama şehir dışındayım o yğzden dönüünce götürücem ama bir skkıntı fark etmediğim için. Siz sıkıntı hissediyorsanız hemen doktora götürün bekletmeyin.