Laydaren işte ben bu sebepten et yemiyorum😊 vegan ya da vejeteryan değilim nadiren kırmızı et yerim çoğunlukla balık tüketirim ama emziren bi hayvanın yemek olmasını bünyem kabul etmiyo gerçekten. Çocukken komşularımız kör bıçakla kurban kesmişlerdi gözümün önünde o anın travmasını hala unutamıyorum. Hele de süt kuzusu… hayvandır ne anlar falan diyenlere zerre katılmıyorum. Babaannem ineğimizin yavrusunu sattığında o inek günlerce ağlamıştı onu hatırlıyorum, süt kuzusu ya daha yeni dünyaya gelmiş valla kimse yemese ölmez. Tercih meselesi ama bana canice geliyo bebek o daha… ne bileyim çok üzülüyorum🥺