sumamis şöyle söyleyeyim.. Normalde beli kuşaklı günlük veya şık elbise tercih ettiğim için 1 beden büyük alırım.(42)tam olur. Ama şuanda şık, gösterişli ve saten bir abiye düşündüğüm için açıkçası denemeden nasıl bir beden almalıyım bu konuda kafam karışık.