Zha0601 dikişlerim hissettiğim için o bende travma olmustu altıma bakamıyordym bile o haldeyim düşünün. Hatta doktor 10 gün sonra gel demesine ragmen ben 28 gün sonra gitmiştim. Gittiğimde de doktora dedim nolur acımayın 😆 ama bişey olmadı spakulum bile actı baktı ultrason jelinden sürdü biraz o yüzden acımadı. Kendimi cok Kasım birde korktum yani. Normalde hö çekinmem ama dikiş travması kalmıştı bende 🥴