Defne10 Ebruyldrm Ayy kiyamam ben cok minikler daha🙁Gecmis olsunn yarin ben de doktora gidicem tesekkur ederim yorumunuz icin
Defne10 58nur Idrar yolu enfeksiyonuhic aklima gelmezdi ya 6gun hastanede mi kaldi kiyamamm🙁Insallah bidaha tekrarlamaz cok gecmis olsun❤Ben de vakit kaybetmeden yarin doktora gidiyim
58nur Defne10 saol canim inşallah senin bebeğinde yoktur ben bebegimde yaşadığım için biliyorum zor bi durum halada takip ediliyor
FatmaPola Defne10 Merhaba canım bizde yaşadık ilk zamanlarda ama doktora gitmedim normal diye düşündüm şimdi kızım üç aylık ve hiç bi sıkıntı olmadı çok şükür
BrcnBlgn Defne10 Fizyolojik Reflusu var bebeginin canim yada sut alerjisine bagli reflusu var bebegini takip et kilo alimi yavaslarsa fiskirmalar artarsa mutlaka dr gorus