Defne10 benim kızım da şu an 45günlük. İlk kez 10 günlükken yaptı fışkırtarak kusmayı. O aralar toplam 4-5 kez oldu. Doktor her beslenmede olmadığı ve kilo aldığı sürece önemli değil dedi. Fizyolojik reflüsü var yani. Tedavi gerektirmiyormuş. Yatağını eğimli yapın, beslenme sonrası bi süre dik tutun, sarsmayın sallamayın, hemen yatırmayın. Malesef benim kızım fışkırtmasa da hemen hemen hergün 1-2 kez kusuyo. Özellikle gazını çıkartırken. Mamayla besleniyor. Her beslenme sonrası 30-40 dk kucağımda dik tutuyorum ona rağmen bazen yatırdığımda kusuyo 😑