busra-mom cok zor canim bu iş gerçekten,hem bizi hem çocuğu yıpratıyor.umarim zamanla duzelecek ama işte insan geriliyor maalesef hic duzelmeyecek gibi.simdi dedigim gibi biz yavastan oturaga da gectik ama tum bu olaylarin sonucu mu baska sey mi bilmiyorum kızım sık goz kirpmaya basladi.birsey biterken başka sey patlak veriyor gibi.gecen sene de yapti bir donem,sukur gecti.suan ben bu olaydan dayi stresine bağlıyorum boyle yapmasini.bir de alt giymiyor hic.kulotla duruyor giyerse sadece etek giyiyor.yani bilmiyorum tum bunlar duzelecek mi yoksa yardim mi alinmali.kaka olayi icin de oyun terapisi oneriliyor ama umarim yavas yavas alisir yavrun :(