incikko 4 aylık çok küçük ya genelde ilk 1 sene aynı oda öneriliyo bu çocuk gece dönebilir kendini kurtaramayabilir yüzüne örtüsü gelir vs bişe olur Allah korusun bence nolursa olsun gözünün çnünde Olmalı en azından 7-8 aylık olsaymış
Aysegul93 Sinemolojib ben gardırop başka odaya aldm beşiği odamıza koydum erken ayırmayı düşünmüyorum
Sanslibebek Sinemolojib ben de ayırmayı düşünüyorum ama 5 buçuk 6 ay gibi uykusu ozman daha uzun olur gece daha az uyanır diye düşünüyorum. Siz baya erken davranmissiniz bu aylarda başarabilir Deniz inşallah ben de 6. Ayında yaoarim diye düşünüyorum. Lütfen ilk gün tecrübenizi paylaşın 😇
Sinemolojib Sanslibebek uykumuz cok hafif bizim ık dese uyanıyoruz. Ilk gece 2 saatte bir uyandık. Emzirdim pispisla kocamdan sallayıp uyuttum geri uyudu. Yatağı geniş olduğu icin daha rahat hareket etti bence çünkü sabah gülücükler sesine uyandim