Zhrebr Sinemolojib ben 3 aylıkken ayırdım çok rahat ettim ağlayınca emzirip geri yatağıma geliyorum alıştı artık
Sinemolojib Begum_eda123 Sepet beşik kullanıyordum artik ona sığmıyor oda dibimde kendi yatağı daha geniş tabi sepete göre bakalım deneyeceğim bende🥲 gece kalkiyo emmek için nasıl olacak bilmiyorum bende
Sinemolojib Minikmucizem_10 biraz mecburetten sepet beşik küçük geliyor büyük beşik yatak odasına sığmıyor
Sinemolojib Zhrebr ay inşallah oda alisir bende. Bide hep yanımdaydı şimdi aynı oda değil ya biraz duygusalim. Misafir gelince nasıl yaptınız?
Ysmndmrl Sinemolojib bende kızımı 11 aylık ayırdım bizimse anne yatak küçük geldi rahat döneniyordu bebeğe değilde bana çok zor oldu kendiniz için zor olmuyorsa ve gece sık uyanmıyorsa ayırabilirsiniz
yusufmertmom Sinemolojib gece uyanınca zor olabilir ağladığında duymak falan ama alıştırmak em güzeli. Büyük beşiği odanıza götürseniz daha rahat ederdiniz
Aysegul93 Sinemolojib ben gardırop başka odaya aldm beşiği odamıza koydum erken ayırmayı düşünmüyorum
Ysmndmrl Sinemolojib sizin yatak koyabileceğiniz yer varsa alışma süreci biraz orda yatabilirianiz kendi yataklarında daha rahat uyuyorlar anne yanınd akokudanmıdır nedir bilmiyorum 2 saatte bir kalkıyordu
Browni Sinemolojib denemeden anlamayazsın , denediğinde olur bu iş dersen devam 🥰 ben 8 aylıkken ayırdım 21 aylık suan gece yatagından çıkıp yanıma geliyor artık
Sinemolojib Ysmndmrl evet gece tamamlandı ve 2 saatte bir uyandim devam edeceğim bakalim nasil olacak
Adamelis12 Sinemolojib çok güzel.yapiyorsunuz valla büyük olan 2 buçuk yaşında küçük 16 aylık bizde odalarını bu hafta bitiricez inşallah küçük beşikte büyük yanimizda yatıyor yatakta. Küçük olan besige sığmıyor artık 🙄