Mirsim 2015te oldum canim. Kbb doktoruma oldum ben soldan nefes alamama problemim vardi ciddi olarak. O zaman bekardım cocugum flaan yoktu. Ameliyatim cok rahat gecti 3 saat surmustu benim burnum problemliydi baya kemik egriligim falan vardi ciddi anlamda. Ameliyattan sonra agrim sizim hicbiseyim olmadi cok iyiydim, 1 gun hastanede yattim. Ameliyattan cikinca yarim saatte bir buz koyuyorsun gozlerinin oldugu yere morarma olmasin diye. Sivi seyler yiyebiliyorsun zaten. Ertesi gun oglen cikmistim. Eve gectim gecesinde hafif sizinti seklinde kanama oldu 2 3 dk sonra durdu pihtilastigi icin burnumu tikadi ertesi gun doktoruma gittim o aldi temizledi hemen. 5 gun sonra falan tamponlarimi cikartmisti, 1 hafta sonrasinda da dikislerimi aldi hic acimadi uyustugu icin. Kremler falan veriyor goz altina burnuna surmen icin. Gunese direk cikmaman gerekiyor kanamaya sebep oluyor cunku. Darbe asla almaman gerekiyor en dikkat etmen gereken nokta bu. Burnundan cikan kikirdaklari bir kap icinde sana veriyor buzlukta saklaman için ilerde kirilma darbe vs oldugunda yerine takma durumu olursa diye. Sorman gereken baska bisey olursa seve seve cevaplarim. Gecmis olsun simdiden :)