Mirsim benimki çok güzel geçti hiç ağrım olmadı sadece 1 hafta 10 gün kadar gözaltımda morluk oldu ama burnun yerine oturup güzel bi hal alması 6 ay hatta 1 seneyi buluyor ilk yapıldığında ödem falan şiş şiş oluyor. Buarada bende ağrı olmadı ama aynı zamanlarda bi arkadaşımda olmuştu onda 2 gün çok fena ağrı olmuş ben sürekli burnuma buz koydum özellikle ilk gün hiç çekmedim nerdeyse buzu onunda etkisi olmuş olabilir