Zumraderya Deletedmom0015 SGK ya doğum raporu veriyorsunuz siz çalışmıyorsaniz bile eşiniz SGK li olduğu için yatar.180tl
58vildan 16022019 bölgemizdeki sosyal hizmetlere çocuğun nufüs kagıdı fotokopisiyle gidip 300 tl(burda böu kadar) elden Nakit veriyorlar bende duymuştum dün aradım öyle dediler ama bebek 1 yaşını doldurmamış olucak
Seydameva 16022019 ilk çocuk 300 İkinci çocuk 400 Üçünçü çocuk ve sonrası 600 tl devlet yardımı yapılıyor SGK basvuruyorsunuz başvurduğunuz tarihin bi sonraki aynın son haftası PTT yatıyor
Nyles2019 180 TL süt parası 300 TL çocuk yardımı 7 bin çalıştığım için verdiler. Ekstra 600 almadım malesef
SumeyraErva 16022019 ilk cocuk 300 ikinci cocuk 400 ucuncu cocuk olursa 600 tl yardim var 1 defaya mahsus 1 kere veriliyo yani onun disinda sut parasi var bide bu sene 180 tl ydi oda eger ew hanimiysane esin sigortali calisiyosa sut parasina esin basvuru yapiyo
Gurbet_kusu Palestinianbride valla 300lira bebeğin neyine yetecek kaldı ki 600tl de yetmez. Bezine bile yetmez. Yardım yapacaklarsa adam akıllı olmalı bence bebeğine bez mama alamayan insanlar var
Palestinianbride Deletedmom0015 bana direk yattı çalıştığım için ama doğum belgesi ile başvuru yapılıyor diye biliyorum yinede yanlış yönlendirmeyim
Eylul2018 Palestinianbride yazdım üstte okumadığınız için bu şekilde yorum Yapıyorsunuz haklıymışsınız diye yazdım aradım öyle bir şey yokmuş
Palestinianbride Eylul2018 kötü bişey demedimki:( yazılardan anlaşılmıyor kırdıysam özür dilerim birdaha okuyun dedim ama 🙄 kötü niyetim yoktu yazarken
Eylul2018 Palestinianbride önemli değil siz kusura bakmayın yazmıştım üstte bende kızarak yzdınız sandım 😌
Berfe 16022019 600 tl üçüncü çocuğa veriliyor ilk çocuğa 300 süt parası ayrı o 180 tl bu Doğum yardımı her doğuran anne alabiliyor