Palestinianbride calısansa kendı sıgortası varsa zaten 2 -3 bın gıbı rakam alabılıyor eşinin ustunden yararlanıyorsa alamaz zaten
bende kendı sgk yatırayım dedım cunku arastırdım 3. 4 ay sigorta yatıracagım 3 bın cıvarı alıcam astarı yüzünü karsılamıyor dıye yatırmamıstım
çocuk yardımıda zaten aynı 300 ilk cocuk için 600 ü üçüncüye verıyor bu kdar zaten süt prasınıda ilk hastanem kayıt actı bende gıttım basvurdum 149 tl dedıler 3 ay oldu halanda yatmadı yanı😁