Biz3kisiyiz_ bir yerde okumuştum bunlar keson alerji belirtisi değil kan olmadığı sürece. Bir de şunu ekleyeyim mukuslu kaka fazla onsutten oluyor yani laktoz fazlalığından. Basit karbonhidrat tüketildiğinde ya da proteinden eksik beslenildiginde sütteki laktoz da artiyor. Demem o ki alerji diye diyet yaptırıyorlar ama bu sefer protein alımı çok düşüyor çünkü bircok şey yasak, diyete rağmen bebek yine aynı hatta daha kötü çünkü laktoz çok protein yok. Bence geçmezse tam tersi bı beslenme uygulayın full protein, bir de öyle deneyin.