Nuras Sizin yine iyi keşke okadar olsaydı üzülmezdim moralim sıfır oldu çok hareketli gerçekten yerinde durmuyor..Derinkomm
Nuras Kilo almıyorsa altta yatan başla şeyler olabilir demişti doktorum dikkat edin bence bi doktora gösterin niye hiç almadıysa Kbraesmags
Kbraesmags Nuras 3 doktora götürdüm har hafta gittik boyuna veriyormuş kilosu iyi diyo ama 2 aydır aynı kiloda ben takıntı edip üzülüyorum 😟
AlyaMerveMina Nuras benımkı 4 aylıklen 7 kıloyfu smdı 5 aylık 7600 olmuş benıım bıldıgım 5ayda az kılo almaya baslarmıs
Aysemmmm Nuras sadece anne sütü aliyo 4 aylık oldu 4.500 kilo sadece 😭😭çok zayif doktor mama önerdi verecm bakalim bu ay nasıl olack
snyck Ebruorhan bırakmadı maşallah hipp combiotic kullanıyoruz biberonda 2 ay philips avent kullandık yaz tatili için memlekete giderken biberonu evde unuttum yoldan bebedor aldik onunla içmeye devam etti sonra nuk aldık beğenmedi hala bebedorla içiyor ama en iyisi aventti
Gokceninannesiiyim Tugbaf prematüre bebekler çok hızlı kilo alırlar bu çok normal. Hatta obez olma riskleri daha fazladır
Tugbaf Gokceninannesiiyim çok sık doktor kontrolü altındayız canım obez olması mümkün bile değil kilo eksiğimiz var hatta
Alpik Nuras 4.aydan sonra kilo alimi azaliyor cunku bebekler hareketlenmeye basliyorlar cevre ilgisini cekiyor meme reddi basliyor vs.ama hepsi gecici kizlar bizdede aynisi oluyor ama icim rahat cunku gecici durum doktorumuzun sozleri bunlar😉