Erken Doğumdan dolayı sizede bebişinizede üzüldüm kolay bi durum değil çok geçmiş olsun bende sadece emziriyorum zaman zaman meme reddimiz oluyor uykusuda çok azaldı gündüz 2 kere uyuyor gece 5-6 defa uyanıyor çok yoruldum kilo da almadığını duyunca şok oldum resmen mamamı versem diye düşünmeye başladım
Tugbaf