Perilice20 Suleyy bence öyle yapmayin günde üç kez falan verin eğer iyi emiyosa ben her emzirme sonrası biberonla verdim meme reddi oldu kaşık biberonla verin yada
tineanigra Suleyy florasan hiç bir işe yaramaz hastanelerdeki verilen ışık farklı ultraviyole ışık fototerapi yani. Sarılık bol emzirmekle düşer düşmüyorsa sütünüz yetmiyor olabilir mama takviyesi deneyin doktora ulaşma şansınız varsa sorun