gurbet_gelini12 benim oğlumda 14 aylık, aynı şekilde ocakta bir şey varken yetişmeye çalışıyor ayaklarını kaldırıyor, en kötüsü iki aydır mutfak dolaplarına tırmanmaya başladı, ne kadar anlatsam da tabi anlamıyor. Dediğiniz gibi gözümüz kulağımız hep onlarda olmalı, ben yanından ayrılamıyorum zaten ortadan kaybolsa hemen bir şeyin peşine gidiyor tamam diyorum başlıyoruz yaramazlığa 😅