Evde değildim 2 yaşındakı oğlumu eşime bırakıp kızımı okuldan alıp laboratuvara götürdüm 1 saat sonra eve geldığımde eşimin yüzü kireç gibiydi çok korkmuştu ne olduğunu sorduğumda çay suyu ocağa koyduğunu salona geldiğinde orda oğlumun olmadığını görmüş zaten sonra tak sesiyle mutfağa koştuğunu söyledi gittiğinde oğlum çaydanlığı çekmiş ocaktan Allahtan çay suyu kaynar değildi çaydanlık olduğu gibi dökülmüş yere hepsı sıçramış duvara dolaplara Allahtan oğluma Bışey olmamış demek istediğim çok dikkatlı olun neresı olursa olsun gözünüz kulagınız bebeğinizin üstünde olsun verilmiş bir sadakamız varmış kı su kaynar su değildi Allah korusun başka bısey de olabilirdi bu dönem çok zor dönem herşeyi merak edıyorlar eliyorlar çekıyorlar döküyorlar aman Anneler neolur dikkat edin