Monaroka filli boya momento silan. Gecen ekım ayında annemlere yaptık super bır boya benım kız evı turlayarak kusar her yer rezıl olur kadının duvarlarına da kustu tabı. Dedım gıttı boya 🤪 sıldım ne leke ne bı soyulma super bır boya tam sılınebılır ve yıkanabılır ozellıgı var annemlerın de grı ama hangısıydı hatırlayamadım bı renk kartelasına bakayım sız tam olarak nasıl ıstıyorsunuz alt tonu mavı olan var pembe gıbı olan var ben mavı alt tonu sevemedım kuzenım acık tonunu yaptırdı bıldıgınız mavı duruyor bı komsumuz da oyle yaptı onun da aynı sadece bır ıkı tık koyu onunkı.