Tosbikkkk bende ilk iki hafta kaynanamda kaldım sonra evime gittim , 3. Hafta da ağlamalar ve gaz başlayınca valizi toplayıp anneme geçtim, 3 haftadır da burdayım, iyi olana kadar da burda kalicam sanırım, bütün ev halkıyla bakmamiza rağmen yetemiyoruz çocuğa, evimde asla tek bakamam bu şekilde