Merhabalar arkadaşlar bebeğim 35 günlük süreklilik sürekli ağlıyor sadece uyuduğunda susabiliyor gözünü açar açmaz ağlamalar başlıyor, gaz değil biliyorum gazda ıkiniyordu şuan öyle bişey yok, sebebi ne bilmiyorum uykusuda öyle çok yok, gündüz 3 saat uyur toplasam gece aynı şekilde varmı öyle olan ,sadece memede sakinleşiyor