Kızlar okudum da acaba bizimki de mi kolik. İki gündür ağlama krizleri var ama çatlayacak gibi ağlıyor sadece meme de susup uyuyor besigine koyduğum an tekrar başlıyor kolik midir atak mıdır çözemedim gazını gayet çıkarıyor kakasinda da problem yok günde 3 yapıyor 2 aylığız. Daha önce böyle birseyimiz yoktu