Ozgemlina merhabalar bizde 35 günlüğüz 3.haftadan sonra gazımız başladı bizimkine de doktor kolik dedi, ne gece ne gündüz ağlamasını onleyemiyordum sürekli bir ağlamalar o ağladıkça bende ağlıyordum artık üzülmekten, . Bir gecenin sabahı aldım eşyaları anneme geçtim , akşamında hastaneye götürdük gece doktor bu kolik dedi ve aşırı Gazı var dedi hemşireler aldı gazını çıkartıllar oğlum öyle rahatlamıştı ki verdiklerinde uyuyordu, ve doktorumuz sab simplex verdi kulandik 2. Günde hafifledi gazımız, sonra her gün sabah akşam olarak kimyon içtim , günde bir kere de rezene çayı tükettim, ve çok şükür şuan gaz problemini aşağı çektik halen oluyor ama en azından kolik değil o kadar sıkmıyor kendini bı nebze rahatladık, sab simplex tavsiye ederim Doktora danışarak alınmalı ❤️