Grupyildizi Bendede boyle problem var endoskopi sonucumda. Helikobakter pilori cikti yani midede bakteri antibiyotik tedavisi basladi midem cok agriyor ilaclardan dolayi koruyucuda verdi ama. Faydasi yok ne yazikki nasil icip bitiricem ilaclari bilmiyorum
Grupyildizi 2021_asel gecmis ilsun cnm ozaman etkili bir ilac o rahatlatici eskiden bende kullaniyordum uykuda yapiyor
Yeniann3 2021_asel ya şimdi randevu bulmam zor oluyor. Mesela bulduğum zaman gitsem o zaman da gaz sancım olmazsa derdim her ne ise anlaşılır mı ki
Grupyildizi Yeniann3 butun belirtiler olmayabilir once size ilac vericek gecmezse endoskopi yapilicak
Kaganalis Yeniann3 bir besini sindirme sikintisi yasiyor olabilirsiniz. Yediklerinzii gozden gecirin. En cok süt yapar. Sut ve içinde sut olan seyleri binkesin bakalim nolcak. Sonrada gluteni denersiniz. Sonrada iksini kesin bi hassaslik var bence sizde sindiremiyorsunuz
Karakayasveet05 Yeniann3 bende rahataldim diye soda içtim ve sonunda dahada kötü oldum.daha çok gaz yapmış doktor kzidi ve şimdi dahiliye için sıra aldım bende biktim sürekli acile gtmektwn