Hanımlar gaz sıkışması yaşayan var mı? Daha önce acilden gittim ilaç kullandım ama sürekli olan birşey. Karnıma sancı giriyor midemi bile bulandırıyor. 1 saattir öküz gibi geğiriyorum yinede rahatlayamıyorum. Ne kadar zor birşey ya. Acaba bu sıkıntıyı yaşayıp yaptığınız ve kurtulduğunuz birşey var mı ya?