busesue yani kadınında çalışmak istemeyip evde olmayı tercih ettiği gibi erkekte edebilir bence. Eğer maddi olarak sıkıntıya sokacak bir durum yoksa çokta mühim değil hangisinin çalıştığı.
Beslenmesi, alt değiştirmesi ve banyosu hariç her konuda babalık vazifesini yerine getiriyor çok şükür. Beslenmesinden korkuyor çünkü genzine kaçtı birkaç kez o verirken biberonla panik oluyor zarar vereceğim diye düşünüyor. Zaten emziremediğim için beslenmesini kendim yapmayı tercih ediyorum. Alt değiştirmede mideciği hassas olduğundan kokuyu ve görüntüyü kaldıramıyor :) tabi elzem durumlarda her türlü yapıyor ama çoğunluk bende. Banyo konusunda ise en sevdiğim şey kızımla suda eğlenmek. Kavrayamam düşürürüm korkusuyla hazırlık ve sonrasında toparlamayı o yapıyor ama banyoda bende. Geriye ne kaldı derseniz hemen söyleyeyim :) uyutmanım büyük çoğunluğu onda işten geldiğinde görevi o devralıyor. Oyun saatlerinde babalığını yapıyor. Ağladığında babası gelip sakinleştiriyor. O bebeğimize bakarken bende evimi toparlayıp yemeğimi vs yapabiliyorum. Ben uykusuz kaldığımda o bakıyor ben uyuyorum falan filan :)