busesue görev ayrımımız yok. Ben neleri yapıyorsam, o da aynı şeyleri yapıyor. Şu anda dogum iznindeyim ve calısmıyorum diye tabiki tüm gün ben ilgileniyorum, eşim çalışıyor. Ama tam tersi de olabilirdi, bu da normal bence. Anne/baba ayrımını dogru bulmuyorum mahremiyet yaşına gelene kadar.