Ali_asaf_10 Oykmmkrkn niye bu kadar şaşırmışlar delilik demisler anlamadim vallahi. Eğer gözlerini görülür binhizlilik yavasli varsa tabiki de sayılması gerekiyor. 30 biraz hızlı gibi. Sık sık takip edin devam ederse cpcuk doktoru daha iyi bilir. Hızlı ya da yavaş olması bronşit zaature hatta enfeksiyondan bile olabiliyor biz bronsitten yattigimizda sürekli gelip saydılar bana da böyle ara ara evde de sayabilirsin özelliklehizli ya da yavaş gibi gelirse demişlerdi. Benim oğlum bebekken enfeksiyon da geçirdi o zaman da çok hızlı nefes alıyordu mesela. Bi sorun farkettiginizde sayarak en iyisini yapmissiniz
BenMathilda Gulra bence iyi bir uzman doktora görünmek faydalı olur. Belki de boş yere hava kullanıyor ve solunum hızını tetikleyen de o?
Sibelmuc Oykmmkrkn Yeni doğan 40 ila 50 nefes.Bebekte solunum sayısı 30 nefestir. Okul çocukları dakikada 25 defaya kadar nefes alır. Ergenlerdeyse, solunum hızı dakikada 16 ila 19 nefestir. yani her şey NORMAL Sağlıkla büyüsün minnoşunuz 🌸