Oykmmkrkn Sizinki normal ölçüde endise etmeyin
Ancak daha derin almaya çalışıyor olabilir normaldir
Bizimki koruyucu tedavi sonrası düzene girdi. Ancak bir atak yaşarlarsa yeniden solunum güçlüğü yaşayabiliyorlar elbet. Aliştik malesef. Havasını düzenli kullanınca hızlı toparlıyorlar