Ar-ba Kızlar bebeğinize 2. Ayda veya diğer aylarda rotavirüs ve meningokok aşısı yaptıran var mı aranızda. Yaptıranlar kaç paraya hangi hastane de yaptırdınız ve ateş vs oldu mu?
R-A-B Ar-ba ben yaptırdım ama ücretleri tam hatırlamıyorum rota 700 lerde meningokok 400 lerdeydi sanırım. Sonrasında ateş vs olmadı. Sağlık ocağında yada sürekli gittiğimiz hastanede yaptırdım aşılarını.
Morningstar Ar-ba evet rota 3. Ayda oldu özelde aşıyı siz alıyorsunuz eczaneden biz alırken 750 idi bir buçuk ay önce 5. Ayda 2. Doz rota olacak menengikok sonra başlanacak
Momshead Ar-ba az önce ikinci dozu yaptırdım bexero ve nimenrix menenjit) ve rotarix .. bexero 900 tl civarı, rotarix ve nimenrüks 700 tl civari.. menenjit aşıları ateş ve huysuzluk yaptı :/ bungece uyku yok .. zaten 2 gündür uyumuyordu iyi oldu ..
Pericikk Ar-ba rotayıda menenjitide yaptırdık. Rota yaptıralı baya olduğu için güncel fiyat bilmiyorum ama bugün nimerix ve bexseronun son dozunu oldu kızım iki aşı 1650 tuttu.
Ar-ba R-A-B Bende yaptırmak istiyorum ama biraz pahalı sanırım. sağlık ocağı rütin aşıları yapıyor ama bu ikisini yapmıyor hastanede yaptırmam lazımmış. Biraz pahalı demişlerdi sizin dediğinize göre biraz bütçe ayırmak gerekiyor o zaman.
Ar-ba Morningstar bende 3. Ayda düşünüyorum. 2. Ayın aşısı çok ağır gelmesin diye. İkisi aynı anda yapılmıyor mu? Rota ve meningokok. Bir sakıncası mı var acaba doktorunuzun söylediği ya da siz mi tercih etmediniz aynı anda yaptırmayı?
Symakrkt__ Morningstar meningekok aşılarından b grubu bexsero ve acyx grubu nimenrixi hangi ayda basliycaksiniz 🤗
Morningstar Ar-ba doktorum öyle bı aşı takvimi çizdi evet 2. Ay aşısı 3 aşı oluyor zaten birde başka aşı bende olsam istemezdim rota ağızdan oluyor ama yani kimisi 2. Ayda yapıyor ama en iyi 3. Ay diye biliyorum rotayi menengikok da zamanı geçmiyor diye biliyorum
whitemoon Ben de burda bekliyryim bizim dr mizde rota ve memnjit 3.ayda olacaka dedi ikisi aynı seferde olacak galiba
tugceizgi Ar-ba ben cuma rota yaptırdım ilk doz 7. Haftada . 755 liraydı. Ateş vs olmadı. Zaten ağızdan veriliyor su gibi. Sağlık ocağında oldu.
Ysmn11-11 Pericikk 6 dozun maliyeti ne kadar oldu ce kaç ay ara ile 6 doz vuruldu (Çok soru sordum ama🥰)
tarcinnn Ar-ba rotayı 2. Ay aşılarıyla yaptırdım. Rotarix 755 liraydı. Aşıyı aldım sağlık ocağında yaptırdım.
Ar-ba tarcinnn ağır gelmedi dimi çok fazla aşı varya o ay çok kararsız kaldım. 2’de mi yaptırsam 3’de mi diye.
tarcinnn Ar-ba ilk gün ateş 37.5 oldu 1 çay kaşığı calpol verdim. Bir kaç gün gece uykusunda ıkındı ama. Bence rotanın yan etkisi aşılar birbirleri ile etkileşimli değilmiş o yüzden beraber yaptık biz
Pericikk Ysmn11-11 estağfirullah sorabilirsiniz tabi☺️ 3 ve 5.aylarda nimerix, 7 ve 10.ayda bexsero ve 13.ayda hem nimerix hem bexsero olduk. Toplamda maliyeti, fiyatları net hatırlamıyorum ama 3800 yada 4000 gibi tuttu.